Daca doriti dezactivarea sunetului,va rog sa deplasati cursorul mouselui in josul paginii si dezactivati-l din player!

vineri, 5 octombrie 2012

Glasul din eter

Serpenti urcand in lumina,
Desirand petale din neant
Cristale sparte din inima
Ca un episod de iarna ard.
Aluecand in umbra ca un copil
Al Iubirii glas de inger calm
Ma pierd prin neantul de fotoni,
O glosa din povesti uitata mi se pare
Dar eu vad o lume ce nu moare...

Eu pictez energie in cuvinte
Dar nu uit ca eu am creat din eter
Spirit din neant...nu pier...
Vegheat de ingeri,Ii vad...
Sunt Aici ,sunt Acum
Sunt ferit de ale tale soapte reci
Demon de arse tample reci
Sunt in drum spre eter...
Sunt Aici,Sunt Acum..

Un Eter,neexplicat in slove
Dar simtit prin tacere
Mi-e dor de mine,de linistea
Pe care ingerii au tacut-o
Mi-e dor de Logosul primordial
De clipa in care am fost Total.
Total uitat in Universul in care
S-a oprit toata geometria timpului...

Astazi cararile s-au despartit
Cararile timpului in care-am patimit.
Am aruncat clepsidra'nspre abis...
Am inteles ca Totul este vis
Am acceptat zambind sentinta,
Sa deschida spre etern portita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină