Daca doriti dezactivarea sunetului,va rog sa deplasati cursorul mouselui in josul paginii si dezactivati-l din player!

vineri, 21 septembrie 2012

Spirit Etern

   Te-am cautat ca pe un bob de soare luminos
   Te caut ca un orb spirit liber si divin ,firav  iubitor,
   Invins si ostenit de lupte cu ale mele umbre negre
   Ofilindu-mi stralucerea in culori funebre...
   Si totusi ostenit de atata lupta ma cobor si mor..
   Mor stins in oceane de lacrimi presarate in furtuni
   Eon luminos,divin astept sa ma salvezi, sa ma indrumi!.
   Si incet incet imi cobor in neantul de tristete
   Ochii insangerati de boala umbrelor incandescente
   Despartind jur imprejur portale spre lumi ancestrale.

   Acelasi sonor pierdut prin portativul timpului etern
   Ma trezeste fara sa inteleg ca ajunsam iarasi in infern
   Cruda soarta dureros de dulce o lupa mi se pare
   Si fiinta inabusita se ascunde ,sufletul ma doare.
   Oare sunt eu acela care plange si suspina dincolo de mare ?
   Oare trebuie sa trec un ocean sa te gasesc sa fiu liber?
   Oare trebuie sa urc sa ajung pana dincolo de cer ?
   Cat sa mai sufar ca sa nu mai pier.. si totusi ...De ce ?...
  
   Si de ce sa ma desprind ca o corabie sa plutesc pe mare..
   Nu nu...o sa ma scufund , o sa ma inec ...SI totusi de ce sa ma duc ...?
   Si chiar de raman aici am sa ard pe rugul propriei cenuse ca pasarea Phoenix...
   De ce imi este frica...cin esti tu acela care imi vorbesti mereu ?
   Cine sunt acela care imi vorbeste..nu nu... te inseli ..nu sunt eu !
   Esti aici ai fost mereu dar stiu ca tu nu esti eu !
   Da am inteles tu nu esti eu...atunci cine sunt eu ?
  
   In neantul de jocuri cromatice distorsionat de vesele umbre
   La un capat,naiv bob de roua luminos ca un luceafar de frumos,
   Cum sa ajung la tine?Ma pierd prin mii de nesfarsite umbre..
   Printr-atatea note reci pierdute pe portativul timpului etern,
   Glasul nestirbit al eonului luminos de la capatul existentei
   Sunetul naiv si gol parca-l simt...o liniste alba de cristal
   O liniste peste puterile mele ,sfarsitul temporar al suferintei...
  
  

Un comentariu:

Totalul afișărilor de pagină